sierpnia 02, 2017

Idealne sposoby na płaski brzuch

Twój brzuch daleki jest od ideału i szukasz sposobów na płaski brzuch? Męczą Cię wałeczki tłuszczu na brzuchu? Powiem Ci, co zrobić, aby mieć płaski brzuch. Opowiem Ci o tym, jakie są skuteczne sposoby na wyszczuplenie brzucha, które serio, działają. Dowiesz się, co jeść, żeby mieć płaski brzuch oraz jak stracić tłuszcz na brzuchu.



Zmniejsz węglowodany

To co jesz ma niesamowity wpływ na wygląd Twojego brzucha. Serio! Jedzenie, dieta, odżywianie mogą sprawić, że będzie od obwisły, albo będziesz płaski brzuch. Wykorzystaj więc jedzenie, które może pomóc Ci mieć płaski brzuch. Obniż więc węglowodany, a w tym cukry. Tutaj podpowiem Ci, jak zmniejszyć ilość cukrów w jedzeniu. Zamień swoje słodkie śniadania na te białkowo - tłuszczowe. Zrezygnuj z dosładzanej herbaty, jedz mniej bułek i chleba, a odczujesz różnicę.

Powstrzymaj podjadanie słodyczy

Zastanów się, czy codziennie nie sięgasz po czekoladę, Nutellę albo chipsy. Może zbyt dużą masz słabość do ciastek lub słodkich deserów? Jeśli nie wiesz jak zerwać ze słodkościami sprawdź mój wpis o tym, jak powstrzymać podjadanie słodyczy.

 

Biegaj

Ok, może ja też nie jestem najgorętszą fanką biegania, ale jest to bardzo skuteczne na płaski brzuch. Bieganie dlatego nie jest moją mocną stroną, bo nie mogę wtedy rozmawiać i brak mi emocji, a ja jestem gaduła. (Na zumbie mogę sobie przynajmniej pośpiewać, a w koszykówce zdobywam punkty!).

Bieganie pozwala spalić kalorie i wyszczuplić ciało, a wraz z tym uda, pośladki i oczywiście brzuch. Tak, dzięki bieganiu także wyszczuplisz brzuch. Jeśli cierpisz na nudę lub brak Ci motywacji do biegania, spraw sobie kompana (także psa), słuchaj motywującej muzyki lub podcastów i książek czytanych przez przystojnych lektorów.

Uprawiaj cardio

Zachęcam Cię gorąco do ćwiczeń cardio. To one, a nie brzuszki, pozwalają mieć płaski brzuch. To sposoby, które pozwalają pozbyć się tłuszczu na brzuchu, a tym samym wyeksponować mięśnie, które tam masz.

Ćwiczenia cardio wprawiają organizm w szał spalania kalorii, tak to można prosto powiedzieć. Do takich treningów należy: zumba fitness, pływanie, wspomniane bieganie, ćwiczenia na orbitreku. Cardio to także ćwiczenia fitness takie jak fat burning, na których spala się mnóstwo tłuszczu. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o takich treningach, to zerknij na mój dawny wpis o Treningach, na które warto zwrócić uwagę, pod hasłem treningi aerobowy.


Widzieliśmy się już na Instagramie? Mam tam też konto i ponoć coraz lepsze zdjęcia mi wychodzą. Jeśli też tak sądzisz, to daj serduszko i zostań moim obserwującym.


Inne wpisy, które Ci się mogą spodobać:
Najgorętsze trendy w fitnessie
Jak zmniejszyć ilość cukru w jedzeniu 
7 trików, by spalić więcej tłuszczu i wycisnąć więcej samemu na treningu
Jak wyszczuplić uda i łydki? 
Rzecz, która cię spotka, jeśli nie zrobisz dnia przerwy od treningu 
7 sposobów, by zmienić ciało bez wysiłku

45 komentarzy:

  1. Gdyby to było jeszcze takie proste, zrezygnowanie ze słodyczy... Nie da się ograniczyć tego, bo wiadomo, że nigdy na jednej kostce czekolady się nie skończy :( A taka rezygnacja z tego to jest niewykonalna :(

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, zawsze można zastępować słodycze zdrowymi przekąskami. Ostatnio też odkryłam czekoladę bez cukru, którą wkrótce pokażę też na moim Instagramie. Polecam Ci przeczytać mój wpis, bo tam właśnie mówię o mądrym zastępowaniu słodyczy, tak aby skończyć... na czymś pysznym i zdrowym! :)

      Usuń
    2. Skoro nie da się zrezygnować całkowicie to wprowadź coś takiego jak cheat meal raz na 2-3 tygodnie. Dla mnie katorgą byłoby zjedzenie jednej kostki, więć wyczekuję cheata i jem co chce, odpoczywa mój mózg, figura na tym nie traci, metabolizm się nakręca

      Usuń
    3. Właśnie, to też jest fajny sposób! :) O ile ktoś ma tyle silnej woli, co Ty, aby wytrzymać :) Myślę, że wszystko nabiera się z czasem i nawet taki sposób pomaga ;)

      Usuń
  2. Ja niestety MUSZĘ jeść słodycze, a w sumie chodzi tylko i wyłącznie o czekoladę ;) Ale nigdy nie zdarzyło mi się zjeść całej tabliczki jak niektórym - wystarczy jeden rządek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, to akurat dosyć zdrowo. 2-3 kostki czekolady dadzą Ci magnez. Jednak nie należy jeść więcej. Polecam Ci czekoladę bez cukru i sprawdź czy Twoje cukry i węglowodany nie kryją się w Twoim pieczywie, obiedzie lub słodkim śniadaniu. Poprawa tego to klucz do idealnie płaskiego brzucha :)

      Usuń
  3. To bieganie by mi się chyba przydało, ale nie cierpię biegać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj biegać za czymś lub w jakimś celu ;D Ja też nie lubię zbytnio biegać, ale grając w koszykówkę (też się biega podczas gry i to też cardio) lub tańcząc wspaniale można zadbać o swój płaski brzuch. :)

      Usuń
  4. Przyda mi sie. Wzielam sie wlasnie za swoj brzuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Trzymam kciuki za Twój brzuch :D

      Usuń
  5. Aj, ja uwielbiam słodycze... Jak nie ma w domu nic słodkiego, to jest najlepiej - wtedy ich po prostu nie jem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak to też jest świetna metoda. Też nie trzymam w domu niezdrowych słodyczy, jedynie do gości i to w małych ilościach, aby nie kusiło :D Dzięki temu, płaski brzuch robi się sam! :)

      Usuń
  6. Uwielbiam biegać, ale tym samym uwielbiam słodycze i tu zaczyna się ciężka walka... Chociaż w wakacje przy tak wielkim wysypie owoców idzie mi znacznie łatwiej ograniczać czekoladowe wyroby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, czasem takie lato może być przełomowe dla rzucania nałogu słodyczy. Zamiast zjeść batona z czekoladą znacznie łatwiej jest sięgnąć po jabłko, pomarańczę lub wypić kokosowy koktajl :) Warto to wykorzystać w dążeniu do płaskiego brzucha. :)

      Usuń
  7. Ja ostatnio mało jem słodyczy nawet nie mam ochoty :) choć czekoladę jadam ale robię sama z ziaren kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorowo, powiem Ci. :) Za mało mnie ciągnie do słodyczy, żeby czekoladę robić sama. Potem nie miałby kto jeść, ale to świetny pomysł! :) Ma pewno jest lepsza od zwykłej ;)

      Usuń
  8. Kiedyś próbowałam uzyskac szczuply brzuch jedynie za pomocą ćwiczeń brzuszków.jednak nie jest to takie proste. Ćwiczyłam, ćwiczyłam Nie widzialam rezultatów i bardzo szybko się zraziłam. potem jednak wróciłam do tego zamiaru. Ale tym razem zabrałam się do tego poważniej.czyli zaczęłam ćwiczyć. biegac oraz jeździć na rowerze :)
    Ograniczyłąm również słodycze. Efekty były bardzo widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Wspaniale pokazujesz, że sposoby na płaski brzuch trzeba relaizować razem i spójnie. Dają efekt płaskiego brzucha tylko razem! :) Pokazujesz, że moje sposoby na płaski brzuch są skuteczne ;)

      Usuń
  9. Podjadanie słodyczy to niestety mój duży problem. W szczególności wieczorem mam ochotę na coś słodkiego i nie koniecznie zdrowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, wieczorem to niedobrze, bo wszystko idzie w boczki i wtedy tym bardziej trudniej uzyskać płaski brzuch. Myślałaś może o zjedzeniu porządnej, zbilansowanej i sycące kolacji? :)

      Usuń
  10. Tak, bieganie to super sposób a jak się biega interwałowo to jest dopiero wycisk xD
    U nas śniadanie jednak musi być na słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że po takich słodkościach ostro spalacie tłuszczyk, żeby utrzymać płaski brzuch ;) widziałam Wasze pyszności ;)

      Usuń
    2. Nasze słodkości są zawsze ze zdrowych składników i bez białego cukru, także jedzone z umiarem wcale spalać nie trzeba :D Ale fakt, nawet ze zdrowymi słodkościami można przesadzić a wtedy dodatkowy ruch jest jak najbardziej wskazany :D

      Usuń
  11. Nie jedz słodyczy.. taaaa :D To nie takie łatwe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz jeść fit słodycze :) Po wielu latach treningów i zdrowego jedzenia odchodzi ochota na słodycze ;) Da się!

      Usuń
  12. A ja tak kocham słodycze, nasz związek musi się jak najszybciej skończyć :p
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wiem, czy słodycze dadzą Ci rozwód :P hihihiii

      Usuń
  13. Baardzo przydatne informacje. Dziękuję, że pojawiłaś się z komentarzem u mnie na blogu, bo dzięki temu trafiłam na Twój - kopalnia wiedzy i mnóstwo przydatnych treści. Od dzisiaj będę odwiedzała go regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wiele komplementów. Miło mi ;) Cieszę się bardzo, że będziemy się odwiedzać. :) Zawsze staram się pisać przydatne wpisy moim czytelniczkom, które lubią ćwiczenia fitness i chcą być fit.

      Usuń
  14. Buziaki dziękuje kochana za odwiedziny wyjeżdżam na urlop jeśli nie odpowiem na twój kolejny komentarz nadrobię jak wrócę:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Udanego urlopu kochana :) Baw się i odpoczywaj ;)

      Usuń
  15. oddaj mi swój brzuch i motywacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne porady :)
    Kurczę, tak uwielbiam poranną owsiankę, że nie wiem, jak mogłabym się przestawić na bardziej białkowo-tłuszczowe śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiesz, że ostatnio zastanawiałyśmy sięz dziewczynami na Instagramie, które też ćwiczą fitness, czy jest jakaś alternatywa dla omletu wśród śniadań białkowo-tłuszczowych i trudno było cokolwiek znaleźć :P ;D

      Usuń
  17. Wiem o czym mówisz, bo sama schudłąm 10kg. Planuję jeszcze 6, ale idą mi baaaardzo opornie, bo praktycznie od ponad 4 miesięcy nic nie ruszyło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja u siebie przez długi czas widziałam zatrzymanie spadku wagi. Trochę popezestawiałam parę rzeczy i dodałam więcej superfoods i produktów z witaminą B. Waga drgnęła, a brzuch jest płaski nawet, gdy nie ćwiczę :)

      Usuń
  18. Własnie od tego tygodnia zaczęłam biegać, choć nie mam dużych problemów z wałeczkami na brzuchu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! O płaski brzuch zadbasz przy okazji ;) Na pewno bieganie wyjdzie Ci na zdrowie ;)

      Usuń
  19. Istnieje sporo sposobów na zdrowe słodycze. Ja na przykład zastępuję cukier stewią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakiś pomysł, choć słyszałam wiele na temat zdrowych i niezdrowych zamienników cukru. :) Najważniejsze to wybrać te naprawdę zdrowe.

      Usuń
  20. Cięzko jest całkowicie odstawić slodycze. Potrzeba dużo chęci oraz silnej woli. Domowe zastępniki słodyczy mogą dużo pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Dla chcącego nic trudnego. Garść motywacji, szczerych chęci i na pewno się uda! :) Wystarczy powoli wprowadzać zmiany.

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam ciepło!
Ness

TOP