sierpnia 10, 2017

8 pomysłów na fit śniadanie

Masz ochotę na energetyczne fit śniadanie i potrzebujesz pomysłu? Znajdziesz go tutaj. Wpadnij po garść inspiracji na zdrowe śniadania przed treningiem. Dadzą Ci wiele energii do ćwiczeń fitness. Tym razem to propozycje głównie węglowodanowe. Jeśli szukasz tych pomysłów na śniadania białkowo-tłuszczowe, będą na blogu kiedy indziej. Tymczasem zgarnij moje fit pomysły na śniadania idealnie rozpoczynające aktywny dzień pełen ćwiczeń fitness.


1. Jaglane smoothie bowl

Od kiedy zaczęłam robić sławne smoothie bowl zostałam jego fanką. Jednak jaglane łączy cudowny smak smoothie i moc oczyszczenia kaszy jaglanej. Polecam wszystkim! Odkrycie jaglanego smoothie bowl dla moich śniadań było jak... druga droga do Indii za czasów Kolumba - wszyscy wiedzą, że jest, ale tylko niewielu ją spróbowało znaleźć. Jeśli i Ty nie wiesz, jak smakuje to koniecznie przyjdź na mój Instagram po przepis i spróbuj.




2. Jogurt naturalny z truskawkami, nasionami chia i otrębami

Kto szuka nowych inspiracji na to, co warto dodać do jogurtu naturalnego na fit śniadanie, to polecam połączenie owoców i nasion. A jeśli chia to dla Ciebie coś, co już dobrze znasz, to warto dorzucić garść otrębów, które mają sporo błonnika i witamin. Świetnie zadbają o Twój układ trawienny i urodę.

3. Pełnoziarnisty chleb ze śliwką, twarożkiem i szczypiorkiem z domowego ogródka

Hodowanie szczypiorku jest łatwiejsze, niż my wszyscy sądzimy. Mój rośnie od paru lat w moim ogrodzie i regularnie koszony jest kosiarką przez męża. On nie zna dla szczypiorku litości. Jednak szczypiorek idealnie potwierdza powiedzenie, że co Cię nie zabije to wzmocni. Wzrasta jeszcze silniejszy i ładniejszy niż poprzednio. Co do chleba, to ze śliwką brązowy chleb jest cudownie pyszny. Na Instagramie, dzięki moim namowo, parę osób nawet się do niego przekonało.


4. Jaglany budyń z kakao

Jest taka micha pyszności, która ma sporo w sobie z wykwintności. Ależ zrymowałam! No więc, to właśnie jaglany budyń, tylko że z dodatkiem kakao proponuję Ci na Twoje fit śniadanie. Przyjemna konsystencja, smak który wciąga i łagodny aromat mleka kokosowego. Do tego płatki migdałów i, jak w Raffaello, płatki kokosa. Pycha!



5. Jaglane smoothie bowl z czekoladą bez cukru

Jak wiecie, jeśli obserwujecie mnie na Instagramie, że jakiś czas temu zachwycałam się czekoladą bez cukru. Przede wszystkim nie ma ona aspartamu, który jest rakotwórczy i oczywiście cukru. Jeśli zaś chcecie już w ogóle dodawać cukier, to pokazałam wam fajną alternatywę - cukier kokosowy. Do jaglanki na poranne śniadanie bardzo pasuje.


6. Shake bananowy na mleku kokosowym

Dla wszystkich tych, którzy na śniadanie lubią shake'i i chcą być fit to świetna opcja. Shake świetnie się sprawdza, jeśli biegniesz pozałatwiać sprawy, albo krzątasz się po całym domu i przekładasz swoje śniadanie z kąta w kąt. Wiem, że wiele osób, które chcą żyć fit, są aktywnych i często nie usiedzą na miejscu. Kto lubi kokos może zdecydować się na mleko kokosowe, a kto m kłopoty ze zdrowiem - mleko bez laktozy.


7. Gruszkowy jogurt bio z bananem

Szukam w sklepach takich jogurtów bio, o ile nie sprawdziłam tego wcześniej, które mają dobry skład. Czytam etykiety przede wszystkim jogurtów. Sprawdzam, m.in. czy nie mają syropu glukozowo-fruktozowego, o czym pisałam we wpisie rzecz, przez którą wszyscy tyjemy. Pomysł na fit śniadanie, które Ci proponuję to zrobienie samemu owocowy jogurt. Aby zrobić takie fit śniadanie naturalnego jogurtu bio dodaj kawałki gruszek, a gdy już razem to zmieszasz - na górze ułóż kawałki banana. Gruszka i banan bardzo przypadły mi do gustu. Polecam Ci!



8. Jogurt naturalny z sezonowymi owocami

Takich inspiracji i połączeń możesz tworzyć nieskończenie wiele. Zachęcam Cię do szukania tych owoców, które są sezonowe, bo nie są hodowane sztucznie, albo hydroponicznie. W tym wydaniu użyłam malin i jagód, zwanymi też borówkami.



A co Ty najczęściej jadasz na śniadanie? Na co masz ochotę? Co chciał(a)byś, aby Ci upichciła?


Masz ochotę coś przekąsić? Wpadnij na mojego Instagrama
Tam jest sporo śniadaniowych i zdrowych pomysłów ;)
No i zostaniemy w kontakcie! Same plusy.


Inne wpisy o zdrowym jedzeniu, które napisałam:

Jak zmniejszyć ilość cukru w jedzeniu?
20 zdrowych produktów niezbędnych do zdrowego jedzenia
Pomysły na fit wypieki: Fit muffiny & Jaglane ciasto
Dlaczego uważam, że diety są bez sensu?
Jak najlepiej się odchudzać - zaskakujące wskazówki
Hit: Najnowsze trendy w zdrowym odżywianiu
Poznaj ciekawe superfoods pochodzące z Polski

35 komentarzy:

  1. Byłam na Twoim Instagramie. Masz cudowną galerię zdjęć. Tyle inspiracji śniadaniowych, że hej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Cieszę się, że Ci się podoba mój Instagram, a wraz z nimi pomysły na zdrowe fit śniadania :)

      Usuń
  2. Pyszne propozycje. Przypomniałaś mi o nasionach chia. Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Miło mi, że przypominam i inspiruję :D

      Usuń
  3. U mnie na śniadanie musi być coś "do pogryzienia" wszelkie smoothie i koktajle mogą być jedynie przekąską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To dorzuć do śniadania orzechów, żurawiny albo muesli. To dopiero niesamowicie chrupie między zębami :D

      Usuń
    2. Ze śniadaniem zawsze mam dylematy :P Jak zjem super zdrowe fit śniadanko, to jestem głodna po godzinie (dosłownie burczy mi w brzuchu), a jak zjem słodką bułkę lub jajecznicę/jajka sadzone, to pół dnia nie jestem głodna i mam spokój :P Wychodzi na to, że śniadania muszę mieć "na bogato", dopiero reszta posiłków może być lekka ;)

      Usuń
    3. Moim zdaniem jajka są bardzo fit, w przeciwieństwie do słodkiej bułki. Jaja, mimo, że nie są oryginalne, gdyż wszyscy je znamy są podstawą zdrowych śniadań i zwłaszcza tych białkowo-tłuszczowych. Dają Co szerokie pole do popisu: sadzone, omlety, pasty jajeczne i jajecznice. Polecam! Są sycące a nie sprzyjają otyłości tak jak wiele innych śniadań :)

      Usuń
  4. Z węglowodanowymi śniadaniami nigdy nie mamy problemu, bo pomysłów jest mnóstwo :) Gorzej z białkowo-tłuszczowymi i żeby jeszcze było na słodko a na jesień planujemy spróbować takich własnie śniadań :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że te śniadania pełne węglowodanów to morze możliwości. Wam akurat nie brakuje kreatywności, ale jest sporo ludzi, którzy rano potrzebują pomysłu na śniadanie.

      Usuń
    2. Jakbyś miała również pomysł na serię takie śniadań na słodko ale BT to chętnie byśmy się takim postem zainspirowały podczas śniadań :D

      Usuń
  5. Nr 2 i 3 uwielbiam :) robię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! :) Głosy na numerki przyjęte ;)

      Usuń
  6. Dzięki za post! Jest bardzo przydatny, już go zapisałam ;) Uwielbiam budyń jaglany. Koniecznie muszę spróbować jaglane smoothie bowl, bo wygląda i pewnie smakuje wyśmienicie :)
    Pozdrawiam, Asia z Rodzinka Biega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak przydały Ci się moje fit pomysły na zdrowe śniadania ;) Tylko korzystać, gotować i zapraszam znowu po kolejną dawkę fit inspiracji :)

      Usuń
  7. A ja dzisiaj zjadłam zwykłą bułkę z szynką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie spróbować tego chcleba ze śliwką, bo brzmi przepysznie <3


    https://catchingoceanwaves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest mega! Kto by pomyślał, że taki pełnoziarnisty chleb ze śliwką to hit w fit jedzeniu ;)

      Usuń
  9. Super! Choć jest juz po śniadaniu a jednak zgłodniałam. Uwielbiam chleb ze szczypiorkiem i twarożkiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale, że uwielbiasz biały ser. Jest pożywny i to źródło białka :)

      Usuń
  10. zawsze gdy na śniadanie jem owsiankę to jestem zadowolona, uwielbiam tak zaczynać dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że masz swoje ulubione śniadanie ;) Polecam Ci odkryć pozostałe moje propozycje. Smakują równie dobrze :)

      Usuń
  11. U mnie codziennie na śniadanko fit omlet z masłem orzechowym i jakimiś owocami (teraz borówki). Uwielbiam zaczynać dzień od takiego posiłku :)do tego kawka i poranek idealny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście jest fit śniadanie :) Świetny pomysł na dobry poranek :)

      Usuń
  12. Super pomysły! Tak dobrane produkty dadzą dużo energii na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! To dobre pomysły na fit śniadania, które dadzą energię do wielu treningów fitness ;)

      Usuń
  13. Wszystkie wyglądają przepysznie! Uwielbiam takie pomysły na zdrowe posiłki. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że lubisz takie zdrowe pomysły. Dają cudowny smak i wiele sił do ćwiczeń fitness i treningów :)

      Usuń
  14. Czekoladowy jaglany budyń uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci smakuje :) Też uwielbiam! Jest pycha ;)

      Usuń
  15. Fit, czy zdrowe śniadanie to dla mnie normalne śniadanie. Uwielbiam takie pyszności i pałaszuje je co dnia. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, polubić je to najlepszy sposób, aby zdrowe fit śniadania stały się naszym zdrowym stylem i poranną rutyną. Takie zdrowe śniadanie pomaga żyć aktywnie każdej dnia ;)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam ciepło!
Ness

TOP