kwietnia 08, 2014

Perełki marca

Tempo pisania postów w minionym miesiącu marcu wcale mi nie zmalało, mam ten sam, a może nawet większy zapał i wciąż staram się pisać na bieżąco. Udało mi się wyskrobać kilka całkiem fajnych artykułow. Za każdym razem pisałam intensywnie fitnessowo. Przypomnijmy sobie te posty, a jeśli z którymiś nie jesteś na czasie i zdążyły Ci umknąć, teraz masz szansę poczytać te najlepsze, najciekawsze, najczęściej czytane i najchętniej odwiedzane. 

Reakcja na moje posty nastraja mnie pozytywnie i oczywiście każdy cudowny komentarz jest na wagę złota. To właśnie komentarze, ich ilość i ciekawe zdania oraz Wasze opinie są dla mnie cudowną nagrodą lub ich brak - naganą i zebraniem sił do lepszego blogowania. Feedback do mnie jest dla mnie niezwykle ważny, daje mi możliwość poznania co lubicie, czego nie, co Wam się podoba, co Was najbardziej interesuje i o czym chcielibyście czytać. Dlatego komentujcie do woli, wyrażajcie swoje zdanie.  

Dedykuję więc "perełki marca" wszystkim tym, którzy stale odwiedzają mojego bloga "Positive Attitude Towards Life", nawet tym, którzy nie zostawiają komentarza, choć często tutaj zaglądają. Pragnąc poznać Wasze myśli, rady, uwagi, pytania, opinie proszę Was gorąco, tym razem  zdwojoną siłą: proszę komentujcie! Bardzo proszę przede wszystkich tych, którzy wiem, że zaglądają tu często bądź od czasu do czasu i zazwyczaj się nie odzywają - proszę dajcie głos i zostawcie każdorazowo komentarz.

Zmiany
Zmiany u mnie to chyba tylko w postaci stałej: FITfunpage "Positive Attitude Towards Life" prowadzę już miesiąc i bardzo gorąco proszę o lajki! Na razie jest nas mało, ale może być jeszcze więcej. Codziennie coś się tam dzieje, jeszcze więcej niż na blogu ;) Polecam!

Temat: Jak na wiosnę ożywić zasiedziałe mięśnie
Wiosennie wkroczyłam w pierwszy dzień tej zielonej i ciepłej pory roku. Rady dla tych, którzy po zimowej hibernacji wskakują dopiero w wir aktywności fizycznych. Baza pomysłów i porad. Tylko korzystać!

Temat: Amatorki inspirują do biegania!
O Meredith Fitzmaurice, niesamowitej amatorce, która dla samej przyjemności z biegania pokonała własne bariery i dokonała wyczynu, którego nie powstydziłaby się żadna z nas. Jak to zrobić? Wszystko pod tym linkiem.

Temat: Grupa FITwsparcia
O tym, jak ważni i jaką rolę odgrywają w naszej motywacji inni ludzie, nasi przyjaciele i znajomi z treningów, z którymi wspólnie dzielimy się szczęściem, jakim jest fitness.

Nowy temat:
Tropem Wellness. Co to takiego?
Tu pokusiłam się o nowość na blogu. Sprawdziłam, biorąc pod lupę, produkty wspomagające kondycję ciała, wygląd włosów i paznokci, dodające witamin z serii Wellness. Co okiem sceptyka udało mi się zaobserwować? Jaki werdykt? Przekonaj się sama.

Top temat: 
Zdobycze z wyprzedaży
Ciekawym echem odbiła się dyskusja o odzieży sportowej, tak potrzebnej podczas każdego treningu. Czy warto wydawać więcej czy mniej - proszę, zostaw komentarz ;)

Akcje i wyzwania:
Akcja WIOSNA
Czyli zaczynam swoje przygotowywania do paradowania w bikini. Mam zamiar być dumna z mojego ciała i efektów jakie udało mi się osiągnąć i świadczyć każdego dnia, że czerpałam wielką radość z treningów, niedostępną dla każdego śmiertelnika. Po za tym prezentuję tam moje nowe Air Maxy.

Najwięcej komentarzy zebrały:
Wrażenia z Mel B 
Cieszę się bardzo, że tak ochoczo zareagowałyście na lekkie i przyjemne ćwiczenia z Mel B, które są idealną alternatywą dla klubów fitness, kiedy brakuje nam czasu na dojazd, czy odpoczynek po pracy. Tutaj dzielę się z Wami odczuciami po pewnym czasie trenowania z Mel B.

Najpopularniejszy temat:
Ćwicze na nogi! Ostro zaczynam z przysiadami!
Tutaj rozwijałam plany walki z udami za pomocą squatów. Teraz po kilku tygodniach ćwiczeń widzę różnice i wiem, że się opłaciło. Dlatego w tym poście postawiłam sobie cel sprawnościowy: umieć pistol squat - najtrudniejszego wśród najtrudniejszych przysiadów! Jak wygląda taki przysiad? Możesz przeczytać tutaj.

4 komentarze:

  1. Ja wchodzę i czytam, może nie każdy post, bo z czasem krucho, ale bywam u ciebie i podoba mi się tu :) Odnośnie Mel B - jest wspaniała! Co prawda trochę nie bardzo ćwiczyć tylko z nią, dlatego że trochę za lekkie są już te ćwiczenia, ale czasem, w dni, kiedy nie ma się ochoty na wycisk - jest cudowna i wspaniale motywuje. Pod tym względem trenerka nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tutaj często wpadasz i czytasz posty. Świetnie, że dałaś o sobie znać. Dzięki za komentarz :) O Mel B, masz 1500 % racji. Dla mnie ona jest właśnie świetną motywacją, polepszeniem humoru, a treningu z nią traktuję jak lekki fitness kiedy łapie mnie leń albo brakuje wolnego czasu ;D

      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam ciepło!
Ness

TOP