marca 03, 2014

Skarby lutego

W lutym trochę się napisałam, nawet... bardzo trochę, jak pewnie zauważyłyście. Posty pisane niemal codziennie zaskoczyły mnie pozytywnie, słowa jakby szybciej przychodzą mi na myśl, lecz oczywiście nic nie wynagrodzi waszych cudownych komentarzy! Cieszę się, że w tym miesiącu tak ochoczo się wypowiadałyście, liczę na kolejne dyskusje, opinie i wspaniałe słowa.

Zebrałam te ciekawe, popularne i dyskusyjne tematy minionego miesiąca. Jeśli ktoś nie zdążył przeczytać teraz ma szansę i okazję. Ostatni dzwonek na przypomnienie i ostatni na zerknięcie w miniony miesiąc. A jeśli ktoś już zna proponowane wątki, a wiem, że wielu czytelników jest takich, to zachęcam gorąco do zajrzenia w komentarze - zawsze odpowiadam, może pojawiła się czyjaś nowa opinia, nowe zdanie w dyskusji. Zaglądajcie!

Temat: Jak podrasować treningi?
Zwiększaliśmy efektywność i dzieliliśmy się doświadczeniami właśnie w tym poście, gdzie wynalazłam dla Was najciekawsze, najśmieszniejsze oraz najatrakcyjniejsze pomoce do ćwiczeń, które bardzo łatwo można znaleźć. Wśród naszych ulubionych znalazły się: rama łóżka, stolik z Ikei, pufa i parapet ;)))

Temat: Jogurt grecki z pomysłami
Tu odkrywałam skarby uniwersalności jogurtu greckiego i podrzucałam pomysły jego wykorzystania. Co bystrzejsi zauważyli, że kręciłam z niego lody, o których efektach niedawno pisałam. Swoją drogą przestawiłam się teraz na stałe na grecki jogurt z naturalnego i nie żałuję! Pyszny, gęsty, delikatny, łagodny.

Zmiany
Uległa zmianom szata graficzna, profil na Google + się rozwija i zupełna nowość! Nowość, z której najbardziej się cieszę. Powstał funpage na Facebooku z myślą dla tych, którzy chcą być na bieżąco z publikowanymi artykułami i moimi postrzelonymi pomysłami oraz codzienną sporą dawką motywacji do bycia FIT. Zalajkować profil możecie wchodząc na stronę Positive Attitude Towards Life na Facebooku . Lub odwiedzając ten post na blogu "Zobacz bloga na Facebooku", gdzie wszystko jest ładnie opisane. Bardzo proszę o wsparcie i o odwiedziny.

Akcje i wyzwania
Trening z Mel B
Zaczęłam trenować ze słynną Melanie B z zespolu Spice Girls. Zagadała mnie podczas pierwszego treningu.  Jakie wrażenia? Przeczytasz o tym, w tym i w najbliższych postach. Pewnie, że jeszcze o tym napiszę!

5 ulubionych FIT produktów
Jak to w zwyczajach blogerek: akcje, wyzwania. To co w trawie piszczy echem odbiło się na Positive Atiitude Towards Life w postaci niebanalnego zestawu 5 ulubionych przeze mnie produktów spożywczych, które jadam często, czasem, okazyjnie, są trudno dostępne albo po prostu pyszne. Nawiasem mówiąc, post ten uzyskał srebro w dziedzinie odwiedzin i przeczytań.


Nowy temat
Temat: Żyj eko
Pojawił się nowy temat na blogu: ekologia. Mamy szansę być bliżej natury dzięki nowościom na rynku. Więcej znajdziesz klikając w tytuł.

Najbardziej bogaty w komentarze był post
Temat: Relacja z maratonu fitness 
Wypowiadaliście się bardzo pod moimi wrażeniami z Karnawałowego Maratonu Fitness, który był super. I oby takich więcej. Jak on przebiegał, jaka była formuła oraz co się działo - więcej w po kliknięciu w tytuł posta.

Srebro w popularności osiągnął post

Temat: Handbook of positive eating
Ciekawe i miłe zaskoczenie. Najchętniej czytaliście artykuł o mojej koleżance prowadzącej kulinarny funpage na Facebooku, który opisywałam. Polecałam bogatą galerię zdjęć i wesoły nastrój autorki. W dodatku "positive" w nazwie jej strony jest wspaniale realizowane, więc na moim "positive" blogu nie mogło zabraknąć Handbook of positive eating.

Najpopularniejszy post!!!
Temat: Polecam radę na wyszczuplenie ud!
Wyszczuplić a nie odchudzić? Pomóc nazbyt umięśnionym nogom? Znalazłam sposób jak to zrobić - intensywnie się rozciągać. Stretching, który jest dla nas wyzwaniem jest dla nas korzystny, a pokonując coraz to trudniejsze ćwiczenia sprawiamy, że.... sprawdźcie sami! Mamy już nawet pierwsze FITdziewczyny, które przyznały, że rozciąganie skutkuje!

6 komentarzy:

  1. zwykłego jogurtu/ kefiru i maślanki używam jeszcze do koktaji, ale rzeczywiście grecki sprawdza się w "stałych posiłkach". Tylko trzeba z nim uważać, bo ten tradycyjny (nie w opcji light) ma około 10 g tłuszczu/100 g, czyli prawie tyle co chuda śmietana :)

    I rzeczywiście dobry pomysł z tym podsumowaniem, od razu kliknęłam sprawdzić co z lodami jogurtowymi. Ale widzę, ze tego jeszcze nie zdążyłaś opisać:) Ja też z tym eksperymentuje, ale muszę "trafić w moment", bo jak zapomnę i lody czekają kilka dni robi się strasznie twarda bryła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tłuszczem akurat uważam odwrotnie. Nie należy się go bać, bo dzięki nim wcale nie tyjemy, co ma miejsce przez węglowodany. Odtłuszczone, modyfikowane produkty są dużo groźniejsze ze względu na pozbawiane wartości odżywczych, niż te pełnotłuste. Zawsze wybieram te pełnotłuste.

      Usuń
  2. ja ubóstwiam ćwiczenia z Mel B :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podsumowanie :) Z chęcią zajrzę do postów.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne to zestawienie, super pomysł <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam ciepło!
Ness

TOP