lutego 10, 2014

Jak podrasować treningi?

Po ostatnim treningu dywanowym bez specjalnego wyposażenia oprócz maty i ręcznika czułam niedosyt. Po prostu nie czułam zmęczenia mięśni takiego jak po takim z wykorzystaniem stepu, z obciążeniem. Zauważyłam, że mój organizm po prostu potrzebuje ciut ciut utrudnionych treningów, żeby tryskał radością. Nie tyle, że nie robię po minimum 32 powtórzenia i macham nogami bez świadomości. Przeciwnie - kontroluję ciało, bardzo dokładnie przyglądam się w lustrze i robię odrobinę kilka serii ćwiczeń. Wpadłam jednak na pomysł, jak nie narzucać sobie na plecy kilogramów, a wykonać porządny trening, tak bym na drugi dzień o nim pamiętała i tryskała energią.

Zwiększona trudność ćwiczenia to oczywiście większa efektywność i praca dla mięśni. Większe obciążenie, utrzymywanie własnego ciężaru ciała, walka z grawitacją to także plus dla skutków treningu. Kolejny pobyt na sali wykorzystałam wsłuchując się w organizm i korzystając z inspiracji, które dziś Wam podpowiadam. Następnego dnia powitałam leciutkie zakwasy z ogromną radością i ulgą. Widocznie w pewnym momencie gdy ćwiczenia goszczą długo w naszym życiu trzeba już koniecznie zwiększać trudność a nie tylko ilość powtórzeń.
  
Mam dla Was mnóstwo inspiracji do ulepszania swoich treningów i tym samym podwyższania efektywności i wykurzania nudy. Oczywiście ćwiczyć można z wykorzystaniem stepów ulepszając squaty, pompeczki itd. Widziałam także dziewczynę w klubie fitness, która ćwiczyła brzuch opierając nogi o rowerek do cyclingu. Sama rozciągam się do męskiego szpagatu (daleko jeszcze) z wykorzystaniem ściany przysuwając się do niej. Ile ludzi tyle pomysłów! Taa-daaam!

Alternatywą do ławki gimnastycznej może być parkowa i też da radę.

 
 Możemy też zastosować wersję domową, czyli zrobić coś z niczego. Kreatywność jak najbardziej jest tutaj w cenie!
  Tutaj już wychodzimy z domu...
 A teraz już szaleństwo outdor na świeżym powietrzu.
 
Obrazy pochodzą ze stron: menshealth.pl, kobieta.interia.pl kfd.pl,  menstream.pl, ultrasport.pl, diety-fitensss.pl oraz beastskills.com, special-ops.pl,  trenuj.overground.com.pl, polska.biega.sport.pl, poza-domem.pl.
Zerknij na youtube.com na profil maxresdefault.

8 komentarzy:

  1. Ja czasami wykorzystuję taki niski stolik z Ikea :) A poza tym, to standardowo hantelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! Stolik z Ikei jest bombowy! Daję Ci miejsce na podium w kategorii niestandardowych pomocy treningowych! Hahah, też wykorzystuję małą pufę też z Ikei :>

      Usuń
    2. Stolik z Ikei jest wszechstronny, mój w akademiku tyle przeszedł, że szkoda gadać.

      Usuń
    3. W akademikach też się ćwiczy? To mnie zadziwiłaś. xD Myślałam, że tam nie ma tyle miejsca. Wybacz, znam akademiki od imprezowej strony. ;D xD

      Usuń
  2. Ławki, place zabaw jestem na tak! Wszędzie można trenować, w każdych warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wykorzystanie ławki do ćwiczeń, nagle wszystkie ćwiczenia są znacznie trudniejsze a mięśnie palą jeszcze mocniej, szczególnie przy spidermanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak! Podoba mi się Twój komentarz :>

      Usuń
  4. Ja bardzo chętnie wykorzystuje ramę od łóżka :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dziękuję za Twój komentarz. Każdy jest dla mnie na wagę złota.
Jest bardzo prawdopodobne, że do Ciebie zajrzę.

Spodobał Ci się blog ---> zaobserwuj!

Proszę, nie zostawiaj adresów do swoich wpisów i artykułów.
Pozdrawiam ciepło!
Ness

TOP